Sunday, January 16, 2011

Sunday Morning Blues

so aku baru terjaga jam 10.00am nie...ntah kol bape la smlm aku tdo...
xsilap aku dlm 4.30am baru aku blik umah dr lepak ngan Ajul kt area umah dia...
well Ajul thx sbb banje aku mkn roti canai + air nescafe ais....
lepak2 borak2 spt waktu dlu2....lame dh aku xbwat mcm tu ngan kau....

well Ajul aku nk ucapkan good luck kt kau....
congrats utk kau yg sdg menghitung hari utk menjadi raja sehari bersama2 hani...

so smlm aku abes kan malam aku dgn mendonlod lagu2 OST utk drama
1) Mary Stayed Out All Night
2) Boys Over Flowers
so gile skejap dgn lagu2 OST dr dua drama nie....

so aku share link kat korang sume yg suke donlod2 mp3 OST drama2 Korea sahaja...
http://starones.wordpress.com/

nnt aku cube carik lak utk drama2 jepun....miahahaha
well good morning sume...jum la bersiap2 utk kerja...

2 comments:

LuLuLaLaLengLeng said...

uisehh..hihihihihih

moque said...

miahahaha